نوع فایل: power point
فرمت فایل: ppt and pptx
قابل ویرایش 29 اسلاید
قسمتی از متن پاورپوینت:
درس 6 فنون اقناع 1 اقناع چیست؟
زندگی بدون ارتباط و تفهیم و تفاهم با دیگران امکان ندارد و لازمۀ آن نیز تبادل پیام است؛ امّا آیا فرستادن پیام بدون هدف مشخّص معنا دارد؟ روشن است که فرستادن پیام از سوی فرستنده و سازندۀ آن برای دیگران با یک هدف صورت می گیرد. بیشترین هدف از ارتباط با دیگران و فرستادن پیام، تشویق گیرنده به تغییر رفتار، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه ، مطابق نظر فرستنده است که به آن((اقناع))می گویند. رسانه ها نیز با استفاده از شیوه های اقناعی سعی می کنند از طریق عقل(منطق) یا احساس یا هردوی آنها بر ما تأثیر بگذارند. تأثیرات رسانه ها بر ذهن و قلب مخاطب، دقیق، ماهرانه و پیچیده است.
دانلود پاورپوینت درس چهارم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم تصاویر بی طرف نیستند
پاورپوینت درس سوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم پنجگانۀ سواد رسانه ای
دانلود پاورپوینت درس دوم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم پیام همبرگری
دانلود پاورپوینت درس اول تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم مسابقۀ رسانه ها با زمان
دانلود پاورپوینت درس هشتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فنون اقناع (2) (درس اختیاری)
دانلود پاورپوینت درس هفتم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم ما هم می توانیم
دانلود پاورپوینت درس ششم تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم فنون اقناع
,اقناع ,پیام ,فرستادن ,رسانه ,هدف , ,است که ,رسانه ها ,فرستادن پیام ,با دیگران
درباره این سایت